Od dziecka marzyłam o własnym mieszkaniu.

Kilka dni temu natrafiłam na przepiękne mieszkanie, które zdecydowałam się kupić, jednak przed przeprowadzką jestem zmuszona je całkowicie wyremontować. Jednak niezwykle szybko dotarło do mnie, iż zaprojektowanie mieszkania w niebanalny sposób nie jest łatwym zajęciem. Nic więc dziwnego, iż postanowiłam zatrudnić profesjonalnego projektanta. Od razu pokochałam jego pomysły na zagospodarowanie mojego mieszkania. Niezwykle zbawienna okazała się także witryna internetowa, na jakiej obejrzałam sporo fotografii oryginalnych projektów wnętrz: Ison.

Skomentuj

